PILATES
Pilates je edinstvena celostna telesna vadba. Je nežna, a hkrati izredno učinkovita vadba pri kateri aktiviramo prav vsako mišično vlakno v telesu. Pilates krepi mišice in jim daje tonus in s tem moč, povečuje gibljivost in ravnovesje, ter pomaga ustvariti lepo oblikovano telo.
Vse to vpliva na izgradnjo mišičnega ravnovesje, izboljša telesno držo in razvija sposobnost zavedanja lastnega telesa. Z vajami poudarjeno krepimo mišice medeničnega dna, hrbtne in trebušne mišice, katere se ob vadbi razvijejo v center moči našega telesa.
Osnovne vaje dopolnjujemo in otežujemo z različnimi pripomočki. Poleg prostih vaj na blazini poznamo tudi pilates z velikimi in malimi žogami, elastičnimi trakovi, obroči, valji,…
Velik poudarek je tudi na pravilnem dihanje med vadbo, saj s tem dosežemo večjo učinkovitost vaj. Prav tako dihanje pomaga pri odpravi stresa ter izboljšuje koncentracijo.

KAKO PILATES POZITIVNO UČINKUJE NA TELO?

  • krepitev celega telesa s poudarkom na telesnem jedru
  • povečuje vzdržljivost in moč
  • izboljšanje gibljivosti in stabilnost
  • izboljšanje ravnotežja in koordinacije
  • oblikovanje telesa
  • pomoč pri bolečinah v hrbtenici
  • pomoč pri težavah z inkontinenco
  • je lahko osnova vsem športnim zvrstem
  • izboljšanje samozavedanja telesa in samozavesti
  • protistresno delovanje
  • preventiva
  • rehabilitacija po poškodbah

CARDIO
Cardio trening je intenzivna vadba s katero boste močno povišali svoj srčni utrip in porabo kalorij v najkrajšem možnem času. Vadbo bomo popestrili z različnimi pripomočki kot so kolebnica, TRX, kettlebell, flowtonic in drugo. Vadba bo potekala ob energični glasbi. Ure bodo raznolike in polne presenečenj. Pripravite se na 60 min dobrega treninga in prijetnega druženja s katerega boste zagotovo odšli premočeni a nasmejani in polni energije.

MAMICA & DOJENČEK (50 min)
Mamica se lahko vadbe udeleži po ginekološkem pregledu, po 6. tednih po porodu ali kasneje, ko začuti, da je telo spet pripravljeno na športno aktivnost.
Ura poteka z dojenčki, ki so vključeni v program vadbe, vendar zaradi tega ni potrebno spreminjati njihovega urnika. Med vadbo ga lahko podojite, previjete ali mu enostavno pustite da zaspi.
Med uro mamica z varnimi in nežnimi pilates vajami krepi mišice medeničnega dna, stabilizatorje trupa, sklepe ter seveda  roke in noge, kar pripomore k lažji oskrbi dojenčka. Z vajami bomo telesu povrnili pravilno anatomsko držo, odpravili morebitne bolečine v križu in medenici. Mamici bomo povrnili samozavest, energijo, dobro počutje in postavili telo v obliko kot pred porodom. Dojenček bo v prijetnem okolju odkrival nove gibalne vzorce za pravilen razvoj, koordinacijo, krepil odpornost, spoznaval ostale malčke in še trdneje poglobil vez z mamico.

VADBA ZA NOSEČNICE IN PO PORODU
Nosečnost in porod sta za vsako žensko srečni dogodek a hkrati čas velikih sprememb v telesu, tako anatomskih kot fizioloških. Zmerna telesna aktivnost, naj bi bila prisotna tudi v nosečnosti, če nosečnica nima zdravstvenih težav oziroma zapletov. Skrbno načrtovana in prilagojena vadba ugodno vpliva na zdravje nosečnice in razvijajoči se plod, hkrati pa je tudi dodatna priprava na porod. Vadbi se lahko pridružite po 12. tednu nosečnosti z odobritvijo ginekologa in približno 6. tednov po porodu oziroma kasneje, ko začutite, da je telo spet pripravljeno na športno aktivnost.
Med samo vadbo vas bomo seznanili s pravilnim vstajanjem, sedenjem, ležanjem, ozavestili telo pravilne anatomske drže, ohranjali moč stabilizatorjev trupa za preprečevanje bolečin v križu, hrbtenici in medenici kar je izjemnega pomena za lažje nošenje trebuščka in kasneje vašega malčka. Krepili bomo tudi pomembne mišice medeničnega dna za lažji porod in kasnejše hitrejše in uspešnejše okrevanje.